Logo Villa pinedo small

Je hoeft het niet alleen te doen!

Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt. Omdat je ouders gescheiden zijn, of omdat er thuis van alles speelt. Hier kun je je vragen stellen, andere kinderen en jongeren snappen precies wat jij meemaakt en reageren met tips of een luisterend oor. Of misschien heb jij wel een goede tip voor iemand?

Liever 1 op 1 chatten met iemand die het zelf ook heeft meegemaakt? Bij Villa Pinedo kun je ook een eigen Buddy krijgen.

141 vragen

Sorteer op

Zoek op het forum naar vragen van anderen

Houd contact

Joy, 13 jaar

Steun
Beste ouders, Als mensen gaan scheiden is dat nooit leuk, zeker niet met kinderen. maar als jullie dan toch gaan scheiden, word dan gelukkig. maar zorg er voor dat je altijd contact houdt met de andere ouder. zorg er voor dat het kind er niet de dupe van wordt. behandel elkaar normaal en gedraag je als een volwassene. mijn ouders zijn ook gescheiden, en mijn moeder praat niet meer met mijn vader, ze kijkt hem niet eens aan. en dat is eigelijk het ergste wat er is. mijn moeder is nu gelukkig met een andere man, en mijn vader met een andere vrouw. dus waarom gedragen ze zich dan nog zo?! tip: als je gaat scheiden en je hebt kinderen, houdt goed contact ook al wil je dat liever niet. doe het voor de kinderen en belast ze er niet mee. en als je even in je dip zit, denk aan dat je het voor je kinderen doet.

Houd contact

Joy, 13 jaar

Steun
Beste ouders, Als mensen gaan scheiden is dat nooit leuk, zeker niet met kinderen. maar als jullie dan toch gaan scheiden, word dan gelukkig. maar zorg er voor dat je altijd contact houdt met de andere ouder. zorg er voor dat het kind er niet de dupe van wordt. behandel elkaar normaal en gedraag je als een volwassene. mijn ouders zijn ook gescheiden, en mijn moeder praat niet meer met mijn vader, ze kijkt hem niet eens aan. en dat is eigelijk het ergste wat er is. mijn moeder is nu gelukkig met een andere man, en mijn vader met een andere vrouw. dus waarom gedragen ze zich dan nog zo?! tip: als je gaat scheiden en je hebt kinderen, houdt goed contact ook al wil je dat liever niet. doe het voor de kinderen en belast ze er niet mee. en als je even in je dip zit, denk aan dat je het voor je kinderen doet.