Je hoeft het niet alleen te doen!
Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt. Omdat je ouders gescheiden zijn, of omdat er thuis van alles speelt. Hier kun je je vragen stellen, andere kinderen en jongeren snappen precies wat jij meemaakt en reageren met tips of een luisterend oor. Of misschien heb jij wel een goede tip voor iemand?
Liever 1 op 1 chatten met iemand die het zelf ook heeft meegemaakt? Bij Villa Pinedo kun je ook een eigen Buddy krijgen.
449 vragen

Zoek op het forum naar vragen van anderen
Omgaan met onzekerheid
Iris, 10 jaar
Omgaan met onzekerheid
Iris, 10 jaar
Het gevoel alsof ik nergens thuis hoor
WTF wrm besta ik!!!, 13 jaar
Het gevoel alsof ik nergens thuis hoor
WTF wrm besta ik!!!, 13 jaar
Hij laat ons zitten
Anoniem, 19 jaar
Hij laat ons zitten
Anoniem, 19 jaar
Waarom besta ik?
Anoniem, 13 jaar
Waarom besta ik?
Anoniem, 13 jaar
Donkere gedachtes door thuissituatie
wrm besta ik?, 13 jaar
Donkere gedachtes door thuissituatie
wrm besta ik?, 13 jaar
Ik voel mij verward
Marli, 12 jaar
Ik voel mij verward
Marli, 12 jaar
Waarom is er zoveel discussie?
Tamar, 11 jaar
Waarom is er zoveel discussie?
Tamar, 11 jaar
Wat moet ik nu doen?
Ditte, 12 jaar
Wat moet ik nu doen?
Ditte, 12 jaar
Veel stress door scheiding
Jess, 18 jaar
Veel stress door scheiding
Jess, 18 jaar
Mijn vader is de weg kwijt
Maxence, 12 jaar
Mijn vader is de weg kwijt
Maxence, 12 jaar

3