Logo Villa pinedo small

Gedicht: Zonnebloem

DEEL dit verhaal MET ANDEREN

DOOR : Villa Pinedo

Geplaatst op: 28-07-2015

Ik zou willen dat ik een plantje was.

Al vanaf het prille begin van mijn leven was ik dan samen.

Samen met de zon en de regen.

Altijd waren zij daar.

Als de regen er niet was, was de zon er wel en als de zon er niet was, was daar de regen.

De regen die me opfriste en de zon die me warm hield.

Ik voelde me niet alleen.

En ik wist gewoon zeker dat het nooit zou veranderen.

Ze bleven bij mij.

Ze bleven bij elkaar.

Saar (18)

Reacties (0)

📄 Laat een reactie achter!

Herken jij je in dit verhaal, heb je een goeie tip of wil je iets delen? We horen het graag!

Meer lezen over dit onderwerp

Aan alle gescheiden ouders met een kind in groep 8
Mijn oudersFamilieOp schoolBelangrijke momentengroep 8 musical eindmusical groep 8 musical rapport middelbare basisschool lagere school aardig opa's oma's naast elkaar

📖 Aan alle gescheiden ouders met een kind in groep 8

Zit jij in groep 8? Dan komt de musical eraan! Wil jij graag aan jouw ouders laten weten hoe zij er samen voor kunnen zorgen dat dit JOUW dag wordt? Zodat je je niet druk hoeft te maken om hen? Geef hen dan deze brief.

Bekijk brief